English

Zoeken

Voor de Binnenvaart


“Gek op bloemen!”, “Melk de witte motor”, “Brood, daar zit wat in”. Wie kent deze slogans niet? Het zijn reclame-uitingen in collectieve promotiecampagnes voor een gehele bedrijfstak.

Promotie voor de gehele binnenvaartbranche is ook waar het Bureau Voorlichting Binnenvaart zich voor inzet. Een verbetering van het imago en meer bekendheid van de voordelen en mogelijkheden. Dit doen we met slogans als “Vervoer over water natuurlijk beter”, “Hier vaart een file van...” en “Binnenvaart is filevrij” maar ook met andere, uiteenlopende promotieactiviteiten. Dit alles voor een imago dat aansluit bij de realiteit en meer bekendheid voor de binnenvaart.

Actueel


Het BVB zoekt een Communicatiemedewerker
Woensdag 29 juli 2020 - Het Bureau Voorlichting Binnenvaart zoekt een Communicatiemedewerker, 32-40 uur
Lees verder >

Europees geld voor Nederlandse infrastructuur
Donderdag 16 juli 2020 - Nederland sleepte 11,4 miljoen euro subsidie in de wacht om 50 overnachtingsplaatsen voor de binnenvaart aan te leggen.
Lees verder >

Digitale kaart Europees binnenvaartnetwerk
Donderdag 18 juni 2020 - Deze kaart maakt bulklocaties in Nederland, vaarwegen en containerverbindingen in Nederland, Belgie en Duitsland en Frankrijk inzichtelijk.
Lees verder >

Alle nieuwsberichten >