English

Zoeken

Voor de Binnenvaart


“Gek op bloemen!”, “Melk de witte motor”, “Brood, daar zit wat in”. Wie kent deze slogans niet? Het zijn reclame-uitingen in collectieve promotiecampagnes voor een gehele bedrijfstak.

Promotie voor de gehele binnenvaartbranche is ook waar het Bureau Voorlichting Binnenvaart zich voor inzet. Een verbetering van het imago en meer bekendheid van de voordelen en mogelijkheden. Dit doen we met slogans als “Vervoer over water natuurlijk beter”, “Hier vaart een file van...” en “Binnenvaart is filevrij” maar ook met andere, uiteenlopende promotieactiviteiten. Dit alles voor een imago dat aansluit bij de realiteit en meer bekendheid voor de binnenvaart.

Actueel


BVB brengt nieuwe factsheets uit
Dinsdag 14 januari 2020 - Het Bureau Voorlichting Binnenvaart (BVB) brengt vier nieuwe factsheets uit met elk een eigen thema: vervoer, vergroening, vloot en vaarwegen.
Lees verder >

Uitnodiging voor NOVIMAR-conferentie op 21 november in Brussel
Dinsdag 5 november 2019 - Op 21 november organiseert het NOVIMAR-consortium een interessante middag in Brussel rondom de ontwikkeling van de Vessel Train.
Lees verder >

Kijktip: Denkend aan Holland: BINNENVAART
Maandag 21 oktober 2019 - Vanaf maandag 21 oktober 2019 is de nieuwe serie Denkend aan Holland: BINNENVAART te zien op MAX Vandaag en NPO Start. In de 9-delige online serie vaart Elles de Bruin mee op drie binnenvaartschepen in Nederland, Belgie en Duitsland.
Lees verder >

Alle nieuwsberichten >