English

Zoeken

Voor de Binnenvaart


“Gek op bloemen!”, “Melk de witte motor”, “Brood, daar zit wat in”. Wie kent deze slogans niet? Het zijn reclame-uitingen in collectieve promotiecampagnes voor een gehele bedrijfstak.

Promotie voor de gehele binnenvaartbranche is ook waar het Bureau Voorlichting Binnenvaart zich voor inzet. Een verbetering van het imago en meer bekendheid van de voordelen en mogelijkheden. Dit doen we met slogans als “Vervoer over water natuurlijk beter”, “Hier vaart een file van...” en “Binnenvaart is filevrij” maar ook met andere, uiteenlopende promotieactiviteiten. Dit alles voor een imago dat aansluit bij de realiteit en meer bekendheid voor de binnenvaart.

Actueel


Congres Bouwlogistiek ' Zicht op de stad'
Maandag 3 februari 2020 - Graag wijzen wij op het Congres Bouwlogistiek Zicht op de Stad van Bouwend Nederland op 11 februari aanstaande.
Lees verder >

The Blue Road Map tijdelijk 'under construction'
Donderdag 30 januari 2020 - De werking van the Blue Road map is tijdelijk minder, omdat achter de schermen wordt gewerkt aan een update en uitbreiding. Excuses voor het ongemak.
Lees verder >

BVB brengt nieuwe factsheets uit
Dinsdag 14 januari 2020 - Het Bureau Voorlichting Binnenvaart (BVB) brengt vier nieuwe factsheets uit met elk een eigen thema: vervoer, vergroening, vloot en vaarwegen.
Lees verder >

Alle nieuwsberichten >