English

Zoeken

Voor de Binnenvaart


“Gek op bloemen!”, “Melk de witte motor”, “Brood, daar zit wat in”. Wie kent deze slogans niet? Het zijn reclame-uitingen in collectieve promotiecampagnes voor een gehele bedrijfstak.

Promotie voor de gehele binnenvaartbranche is ook waar het Bureau Voorlichting Binnenvaart zich voor inzet. Een verbetering van het imago en meer bekendheid van de voordelen en mogelijkheden. Dit doen we met slogans als “Vervoer over water natuurlijk beter”, “Hier vaart een file van...” en “Binnenvaart is filevrij” maar ook met andere, uiteenlopende promotieactiviteiten. Dit alles voor een imago dat aansluit bij de realiteit en meer bekendheid voor de binnenvaart.

Actueel


Dag van de Binnenvaart tot nader order uitgesteld
Maandag 23 maart 2020 - In verband met het Coronavirus gaat de Dag van de Binnenvaart op 6 juni niet door.
Lees verder >

Corona-update
Dinsdag 17 maart 2020 - Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen rondom het Corona-virus (COVID-19), volgt ook het BVB de richtlijnen van het RIVM en de overheid.
Lees verder >

BVB aanwezig bij cocreatiesessie Modal Shift
Woensdag 11 maart 2020 - Rijksoverheid en bedrijfsleven werken in snelkookpan aan effici?nter en schoner goederenvervoer.
Lees verder >

Alle nieuwsberichten >