English

Zoeken

Voor de Binnenvaart


“Gek op bloemen!”, “Melk de witte motor”, “Brood, daar zit wat in”. Wie kent deze slogans niet? Het zijn reclame-uitingen in collectieve promotiecampagnes voor een gehele bedrijfstak.

Promotie voor de gehele binnenvaartbranche is ook waar het Bureau Voorlichting Binnenvaart zich voor inzet. Een verbetering van het imago en meer bekendheid van de voordelen en mogelijkheden. Dit doen we met slogans als “Vervoer over water natuurlijk beter”, “Hier vaart een file van...” en “Binnenvaart is filevrij” maar ook met andere, uiteenlopende promotieactiviteiten. Dit alles voor een imago dat aansluit bij de realiteit en meer bekendheid voor de binnenvaart.

Actueel


Subsidieregeling Innovaties Duurzame Binnenvaart
Dinsdag 18 september 2018 - Binnen de subsidieregeling Innovaties Duurzame Binnenvaart stelt het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat budget ter beschikking voor innovatieve en duurzame projecten.
Lees verder >

Duurzame schepen aan de Westerkade tijdens Wereldhavendagen
Donderdag 23 augustus 2018 - Tijdens de Wereldhavendagen kunt u aan de Westerkade kennis maken met de moderne en duurzame binnenvaart. Het Bureau Voorlichting Binnenvaart en het Expertise- en InnovatieCentrum Binnenvaart vertellen graag over de ontwikkelingen in de binnenvaart.
Lees verder >

Filmploeg aan boord ms Anda
Vrijdag 20 juli 2018 - In het kader van project VPA Rijntakken is een dagje aan boord van het ms Anda gefilmd om de binnenvaart en de Rijnvaart in beeld te brengen. Bekijk hier ene korte impressie van die dag.
Lees verder >

Alle nieuwsberichten >