English

Zoeken

Voor de Binnenvaart


“Gek op bloemen!”, “Melk de witte motor”, “Brood, daar zit wat in”. Wie kent deze slogans niet? Het zijn reclame-uitingen in collectieve promotiecampagnes voor een gehele bedrijfstak.

Promotie voor de gehele binnenvaartbranche is ook waar het Bureau Voorlichting Binnenvaart zich voor inzet. Een verbetering van het imago en meer bekendheid van de voordelen en mogelijkheden. Dit doen we met slogans als “Vervoer over water natuurlijk beter”, “Hier vaart een file van...” en “Binnenvaart is filevrij” maar ook met andere, uiteenlopende promotieactiviteiten. Dit alles voor een imago dat aansluit bij de realiteit en meer bekendheid voor de binnenvaart.

Actueel


Schip van de toekomst, de Sendo Liner, aanwezig tijdens Wereldhavendagen
Dinsdag 20 augustus 2019 - Schip van de toekomst, de Sendo Liner, aanwezig tijdens Wereldhavendagen in Rotterdam op zaterdag 7 en zondag 8 september 2019
Lees verder >

Uitnodiging Nationaal Binnenvaart Congres
Maandag 8 juli 2019 - De samenwerkende binnenvaartorganisaties EICB, BTB en BVB nodigen u van harte uit voor het eerste Nationaal Binnenvaart Congres op 3 oktober in Diergaarde Blijdorp. Niemand minder dan de Minister van Infrastructuur en Waterstaat, mevrouw Cora van Nieuwenhuizen, zal het congres openen.
Lees verder >

Innovaties Duurzame Binnenvaart-regeling opengesteld
Donderdag 6 juni 2019 - Heeft u een goed idee dat kan bijdragen aan de verduurzaming van de binnenvaart? Binnen de subsidieregeling Innovaties Duurzame Binnenvaart stelt het ministerie van Infrastructuur en Milieu geld ter beschikking voor innovatieve en duurzame projecten. In totaal is 1.000.000 euro beschikbaar met een maximumbedrag van 250.000 euro per projectaanvraag.
Lees verder >

Alle nieuwsberichten >