English

Zoeken

Voor de Binnenvaart


“Gek op bloemen!”, “Melk de witte motor”, “Brood, daar zit wat in”. Wie kent deze slogans niet? Het zijn reclame-uitingen in collectieve promotiecampagnes voor een gehele bedrijfstak.

Promotie voor de gehele binnenvaartbranche is ook waar het Bureau Voorlichting Binnenvaart zich voor inzet. Een verbetering van het imago en meer bekendheid van de voordelen en mogelijkheden. Dit doen we met slogans als “Vervoer over water natuurlijk beter”, “Hier vaart een file van...” en “Binnenvaart is filevrij” maar ook met andere, uiteenlopende promotieactiviteiten. Dit alles voor een imago dat aansluit bij de realiteit en meer bekendheid voor de binnenvaart.

Actueel


Vaardagen aan boord van een binnenvaartschip
Donderdag 17 januari 2019 - Motorboot en Binnenvaartcruises organiseren speciale vaardagen voor pleziervaarders aan boord van binnenvaartschepen. Leren van elkaar en begrip kweken is het doel.
Lees verder >

Tentoonstelling STUURVROUW in Fries Scheepvaart Museum
Woensdag 16 januari 2019 - Tentoonstelling STUURVROUW met ook een binnenvaartbijdrage van Liana Engibarjan - 2 februari t/m 31 maart 2019
Lees verder >

MARIN daagt kinderen uit Schip van de toekomst te ontwerpen
Dinsdag 18 december 2018 - MARIN daagt kinderen uit Schip van de toekomst te ontwerpen. Beste idee wordt getest als MARIN model. Deadline 1 februari 2019!
Lees verder >

Alle nieuwsberichten >