English

Zoeken

Voor de Binnenvaart


“Gek op bloemen!”, “Melk de witte motor”, “Brood, daar zit wat in”. Wie kent deze slogans niet? Het zijn reclame-uitingen in collectieve promotiecampagnes voor een gehele bedrijfstak.

Promotie voor de gehele binnenvaartbranche is ook waar het Bureau Voorlichting Binnenvaart zich voor inzet. Een verbetering van het imago en meer bekendheid van de voordelen en mogelijkheden. Dit doen we met slogans als “Vervoer over water natuurlijk beter”, “Hier vaart een file van...” en “Binnenvaart is filevrij” maar ook met andere, uiteenlopende promotieactiviteiten. Dit alles voor een imago dat aansluit bij de realiteit en meer bekendheid voor de binnenvaart.

Actueel


Bijeenkomst: Vergroening binnenvaart vooral financi?le uitdaging
Woensdag 17 januari 2018 - Op donderdag 8 februari organiseert de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland in opdracht van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat een bijeenkomst rond het thema verduurzaming van de binnenvaart.
Lees verder >

Media-aandacht binnenvaart
Vrijdag 12 januari 2018 - Naar aanleiding van nieuwe vervoerscijfers van het CBS veel aandacht voor binnenvaart in de media.
Lees verder >

Extra startdatum mbo-opleiding Matroos binnenvaart (bbl)
Vrijdag 12 januari 2018 - Op 5 maart 2018 start (bij voldoende aanmeldingen) het STC in Rotterdam de bbl-opleiding Matroos Binnenvaart.
Lees verder >

Alle nieuwsberichten >