English

Zoeken

Voor de Binnenvaart


“Gek op bloemen!”, “Melk de witte motor”, “Brood, daar zit wat in”. Wie kent deze slogans niet? Het zijn reclame-uitingen in collectieve promotiecampagnes voor een gehele bedrijfstak.

Promotie voor de gehele binnenvaartbranche is ook waar het Bureau Voorlichting Binnenvaart zich voor inzet. Een verbetering van het imago en meer bekendheid van de voordelen en mogelijkheden. Dit doen we met slogans als “Vervoer over water natuurlijk beter”, “Hier vaart een file van...” en “Binnenvaart is filevrij” maar ook met andere, uiteenlopende promotieactiviteiten. Dit alles voor een imago dat aansluit bij de realiteit en meer bekendheid voor de binnenvaart.

Actueel


Vacature: BVB zoekt een logisitiek medewerker met commercieel talent
Donderdag 16 november 2017 - Voor het team van Maatwerk Voorlichting Binnenvaart, onderdeel van het BVB, zijn we op zoek naar een enthousiaste, commerci?le logistiek medewerker.
Lees verder >

Binnenvaart moet toe naar arbeidsmarktagenda
Dinsdag 17 oktober 2017 - Het personeelstekort in de binnenvaart neemt langzaam ernstige vormen aan. Een strategische arbeidsmarktagenda 2017 tot 2030 is volgens het Bureau Voorlichting Binnenvaart nodig om de problemen op de arbeidsmarkt structureel het hoofd te bieden.
Lees verder >

Nieuwe biografie De Rijn met aandacht voor de binnenvaart
Maandag 9 oktober 2017 - Wat weten we nog van onze nationale rivier? Martin Hendriksma trok van de Rijnbron bij de Zwitserse Gotthardpas naar de monding in de Noordzee.
Lees verder >

Alle nieuwsberichten >